Artykuły
Home
Artykuły
Zbiór artykułów mojego i zaprzyjaźnionego autorstwa opublikowanych w czasopismach branżowych, w postaci notatek, czy też esejów powstałych tylko i wyłącznie w formie elektronicznej publikacji. Artykuły dostępne są w formacie .pdf i do odczytania wymagają Acrobat Readera. Jeśli nie masz tego programu, mozesz ściagnąć go bezpłatnie z witryny domowej producenta.
Lista publikacji z informacjami do bibliografii i cytowań: https://scholar.google.pl/citations?user=HqCJDaUAAAAJ&hl=pl
- Badania marketingowe
- Gift giving – obdarowywanie prezentami
- Dlaczego ludzie dają prezenty?
- Ekonomiczne aspekty obdarowywania
- Marketingowe konsekwencje obdarowywania prezentami
- Obdarowywanie prezentami jako proces społeczny
- Produkt jako prezent
- Upominki – każdy lubi łapówki
- Upominki – sztuka skutecznego obdarowywania
- Walentynki
- Wybór produktu do osobistego użytku a wybór produktu na prezent – przegląd badań
- Komunikacja marketingowa
- Cashback – premia za pamięć
- Celebrity endorsment – wspieranie produktu wizerunkiem znanej osobistości
- E-WOM
- Facebook jako narzędzie WOM-marketingu
- Formy reklamowe w grach komputerowych
- Jak przygotować program lojalnościowy?
- Komunikacja nieformalna – metaanaliza
- Komunikacja nieformalna – Polska na tle Europy
- Komunikacja nieformalna online (eWoM) jako narzędzie komunikacji cyfrowej
- Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego
- Kupony rabatowe jako forma promocji w środowisku studenckim na przykładzie szkół językowych
- Masowa ekskluzywność – case study H&M Stockholm
- Neuropsychologia w służbie reklamy
- Nowe narzędzia komunikacji
- Pastisz i parodia w reklamie
- Product placement – produkt w roli gwiazdy
- Przepis na reklamę
- Reklama porównawcza – skuteczna czy też podejrzana?
- Techniki sprzedaży
- Wiarygodność źródeł informacji
- Word-of-mouth w slużbie marketingu
- Wszystko jest obrazem…kształtowanie wizerunku
- Niestandardowe narzędzia komunikacji marketingowej w sektorze turystycznym
- Blaski i cienie wykorzystania serwisów społecznościowych przez przedsiębiorstwa
- Varia
- Zachowania nabywców i strategia marketingowa
- Anatomia błędu
- Czekając na Eurokonsumenta
- Jak się wyróżnić na rynku ubezpieczeń?
- Leki etyczne – specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie
- Moda na modę
- Płać, ile chcesz
- Przygotowanie programu telemarketingu dla ubezpieczeń
- Przyszłość profesjonalnej usługi brokerskiej
- Reputacja w sieci – podcasty
- Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych
- Trendy konsumenckie i ich implikacje marketingowe
- Wirtualny dziennik od podszewki – efektywność a skuteczność działań marketingowych w Internecie
- Zachowania nabywców on-line
- Zachowania nabywców w czasach kryzysu – szansa czy zagrożenie dla przedsiębiorstw
- Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów – Polska na tle innych państw UE
- Konsument w restauracji – wybrane aspekty zachowań konsumenckich