- Anatomia błędu
- Czekając na Eurokonsumenta
- Jak się wyróżnić na rynku ubezpieczeń?
- Leki etyczne – specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie
- Moda na modę
- Płać, ile chcesz
- Przygotowanie programu telemarketingu dla ubezpieczeń
- Przyszłość profesjonalnej usługi brokerskiej
- Reputacja w sieci – podcasty
- Rola marketingu w warunkach niepewności – w świetle zaleceń wybranych firm konsultingowych
- Trendy konsumenckie i ich implikacje marketingowe
- Wirtualny dziennik od podszewki – efektywność a skuteczność działań marketingowych w Internecie
- Zachowania nabywców on-line
- Zachowania nabywców w czasach kryzysu – szansa czy zagrożenie dla przedsiębiorstw
- Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów – Polska na tle innych państw UE
- Konsument w restauracji – wybrane aspekty zachowań konsumenckich
Leave a Reply