Jestem niepoprawnym kawoszem. Dla lepszej kawy jestem w stanie pokonać czas i przestrzeń oraz rzucić wyzwanie status quo. Nie wyobrażam sobie spotkań, czy to z przyjaciółmi, czy to z moimi studentami w innym miejscu aniżeli kawiarnia. Ostatnio zmierzyłam się z kawą nie z perspektywy osobistego doświadczenia, ale z perspektywy badacza zachowań konsumenckich. Zapraszam do lektury...
Kategoria: Newsy
Badania jakości środowiska pracy
Szanowni Państwo, wraz z kolegami z różnych ośrodków akademickich prowadzimy badania naukowe nad jakością środowiska pracy. Byłoby niezmiernie miło, gdybyście państwo zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami. Z góry bardzo dziękuję! https://www.surveymonkey.com/r/ALK01
Komunikacja nieformalna
Zapraszam na stronę mojego projektu badawczego „Komunikacja nieformalna”. Będą tam umieszczane sukcesywnie materiały dotyczące wykorzystania komunikacji nieformalnej w marketingu. Póki co można znaleźc tam artykuły oraz materiały z seminarium „Siła rekomendacji”.
Sezon na bojkot
Przelom roku 2013/2014 przejdzie do historii jako sezon na bojkoty konsumenckie. Najczęściej zadawane pytanie, które pojawia się przy okazji tego tematu to: czy to działa? Czy bojkoty konsumenckie mogą być skuteczne? Bywają. Przykłady działań skutecznych to choćby akcja nabiciwmbank.pl, rozkręcona przez poszkodowanych klientów mbanku, posiadających kredyty hipoteczne we frankach szwajcarskich – gdzie wspólny wysiłek przyniósł...