Kategoria: Newsy

Home Newsy
Wpis

Energetyki (napoje energetyczne) a dzieci i młodzież

Zakazywać? ograniczać? edukować? udawać, że problemu nie ma? Polecam artykuł, w którym mam swoje 3 grosze, Co piąty nastolatek pije regularnie napoje energetyzujące, a co czwarty ma kłopoty zdrowotne związane z piciem energetyków. Po energetyki coraz częściej sięgają dzieci kilkuletnie. W puszce 500 ml energetyka jest więcej kofeiny niż maksymalna dopuszczalna dobowa dawka dla przeciętnego 13-latka. W...

Wpis

E-commerce rośnie w siłę. Zakupy w internecie podbijają serca klientów

W ostatnich latach zmieniliśmy wiele swoich zachowań zakupowych. Chętniej kupujemy w sieci, mocno wpłynął na to czas pandemii, a dziś wpływa inflacja. Wcale nie znaczy to, że tradycyjny handel zniknie, może jednak zmienić swą formę. Zapraszam do posłuchania zapisu audycji w PR 4. https://www.polskieradio.pl/10/5566/Artykul/3036239

Wpis

Fenomen Fame MMA

Czym jest freak fight? To dziedzina dziedzina MMA – amatorskich walk z udziałem celebrytów. Początek w Polsce przypisuje się walce Pudzianowskiego  z Najmanem na gali KSW w 2009 roku. Pierwsza gala Fame MMA odbyła się w 2018 roku. Generalnie w Polsce jest co najmniej 9 organizacji, które organizują walki roku – najpopularniejsze to Fame MMA,...

Wpis

Black Friday

Czarny Piątek to dla jednych święto konsumpcjonizmu i komercji, dla drugich okazja do tańszych zakupów lub zwiększania sprzedaży. Zapraszam do wysłuchania audycji z radia Chillizet z moim udziałem na temat właśnie Black Friday.

Wpis

Po co nam wirtualni influencerzy?

Kiedyś w internecie modne było blogowanie, dziś wielu młodych ludzi marzy o tym, by zostać influencerami. Takie osoby walczą o popularność w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Instagramie. Jednak coraz częściej pojawiają się tam nie tylko prawdziwi ludzie, ale też twory całkowicie cyfrowe – wygenerowane przez projektantów i specjalistów od marketingu. Czy tacy wirtualni influencerzy są akceptowani przez...

Wpis

Ageizm w reklamie?

Jedynie w co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Dlaczego tak się dzieje? Zapraszam do posłuchania rozmowy w radiu RDC wokół wyników badań Biura reklamy TVP. Popołudnie RDC: W pierwszym kwartale tego roku w spotach reklamowych zaledwie 13 proc. aktorów i aktorek należało do pokolenia 50+

Wpis

Luksus w dyskoncie

O tym czym luksus jest, a czym nie jest. jak Polacy postrzegają luksus no i dlaczego go kupują, a także o tym jak to jest z tym luksusem w dyskoncie – do posłuchania w podcaście z ChilliZet. O luksusie – podcast  

Wpis

Rekomendacja instytucji

W dobie nadmiaru informacji oraz kryzysu autorytetów, opinia zwykłych konsumentów, rodziny i znajomych jest najchętniej wykorzystywanym i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji, zaraz po własnym doświadczeniu. Nie oznacza to wcale, że źródła formalne, takie jak rekomendacje instytutów naukowo-badawczych nie są brane pod uwagę przy wyborze produktów, a wręcz wprost przeciwnie. Wpływ rekomendacji instytucji dokonuje się jednak...

Wpis

Rynkologia…czyli marketing

Strona powstała jako wsparcie misji szerzenia edukacji marketingowej, a że inne domeny były zajęte trzeba było się kreatywnie podeprzeć 🙂 Wszystkie materiały, poza odrębnie zaznaczonymi są mojego autorstwa, ich wykorzystywanie jest możliwe po podaniu źródła. Zapraszam zatem do świata rynkologii!

Wpis

Klient mody

Kim jest klient kupujący modę w Polsce? Krótki przegląd badań na temat zachowań nabywców odzieży i obuwia w postaci prezentacji wygłoszonej podczas seminarium „Zarządzanie w branży mody” 13 czerwca 2018 roku w ALK. Klient mody – wybrane aspekty zachowan konsumenckich na rynku odzieży i obuwia from Jolanta Tkaczyk Ph.D.