Przysłowia

marketingowcy z wozu, koniom firmowym lżej …
z próżnego budżetu i Salomon nie naleje
gdzie prezes nie może, tam na pewno piarowca pośle
strategia przetrwania w trudnych czasach: szefowi świeczkę i konkurencji ogarek
sprawiedliwość w trudnych czasach: więcej pracy za mniej płacy
są 2 rodzaje przedsiębiorstw: te które się zmieniają i te, których już nie ma.
o przyszłości firmy decydują trzy czynniki: sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż
jesli nie wiadomo kto zawinił, zawinił marketing
jeśli wiadomo, że nie zawinił marketing, to tylko się tak wydaje
w badaniach marketingowych mamy do czynienia z trzema wersjami rzeczywistości: z wersją respondenta, wersją ankietera oraz z prawdą.
jak ktoś zna się na marketingu to zajmuje się marketingiem w praktyce, a jak się nie zna to go uczy.
są 3 systemy zniewaląjace człowieka: faszyzm, komunizm, marketing… (bez komentarza)
marketing nie opiera się o 4P lecz o 7 grzechów głównych
marketing jest jak papier toaletowy, docenia sie go wtedy kiedy go dopiero zabraknie