W jednym z ostatnich wydań white paper Advertising Age we wspólpracy z JWT ukazał się raport dotyczący zachowań kobiet jako konsumentów nowych technologii. Jednym z celów badania było określenie relacji, jaka wiąże kobiety z ich telefonami komórkowymi.
Cóż okazuje się, że większość kobiet (przynajmniej w USA) ma dość intymną relację ze swoim telefonem, traktuje go jako coś bardzo osobistego. 45% przyznaje, że jest to pierwsza rzecz, jakiej dotykają rano, budząc się. Nie jest to nic dziwnego, zważywszy, że telefon z powodzeniem jest w stanie zastąpić budzik, a żeby wyłączyć alarm, trzeba z reguły dotknąć telefonu. 29% kobiet traktuje chłodno swój telefon – to tylko biznes – mówią. 22% natomiast przyznaje, ze wprost przeciwnie, ich relacja z telefonem to kwitnący romans! 9% czuje się zdominowana przez swój telefon – to on w ich relacji nosi spodnie…
Brzmi znajomo?