Kategoria: Główna news

Home Główna news
Wpis

Po co nam wirtualni influencerzy?

Kiedyś w internecie modne było blogowanie, dziś wielu młodych ludzi marzy o tym, by zostać influencerami. Takie osoby walczą o popularność w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Instagramie. Jednak coraz częściej pojawiają się tam nie tylko prawdziwi ludzie, ale też twory całkowicie cyfrowe – wygenerowane przez projektantów i specjalistów od marketingu. Czy tacy wirtualni influencerzy są akceptowani przez...

Wpis

Ageizm w reklamie?

Jedynie w co ósmym filmie reklamowym występują osoby po pięćdziesiątce. Dlaczego tak się dzieje? Zapraszam do posłuchania rozmowy w radiu RDC wokół wyników badań Biura reklamy TVP. Popołudnie RDC: W pierwszym kwartale tego roku w spotach reklamowych zaledwie 13 proc. aktorów i aktorek należało do pokolenia 50+

Wpis

Co jest ważne dla pokolenia Y/Z przy wyborze wakacji?

Niechcący zostałam Joanną, no ale ostatecznie to i tak ja się wypowiadałam na tematy wakacyjnych kierunków eskapad młodego pokolenia. Zachęcam do słuchania. Wybór kierunku wakacyjnej podróży 4 PR               Photo by Julien Lavallée on Unsplash

Wpis

Rynkologia…czyli marketing

Strona powstała jako wsparcie misji szerzenia edukacji marketingowej, a że inne domeny były zajęte trzeba było się kreatywnie podeprzeć 🙂 Wszystkie materiały, poza odrębnie zaznaczonymi są mojego autorstwa, ich wykorzystywanie jest możliwe po podaniu źródła. Zapraszam zatem do świata rynkologii!

Wpis

Klient mody

Kim jest klient kupujący modę w Polsce? Krótki przegląd badań na temat zachowań nabywców odzieży i obuwia w postaci prezentacji wygłoszonej podczas seminarium „Zarządzanie w branży mody” 13 czerwca 2018 roku w ALK. Klient mody – wybrane aspekty zachowan konsumenckich na rynku odzieży i obuwia from Jolanta Tkaczyk Ph.D.    

Wpis

Budowanie marki pracodawcy dla pokolenia Y

Zapraszam do zapoznania się z  prezentacją towarzyszącą wystąpieniu poświęconemu Budowie marki pracodawcy podczas seminarium dla pracodawców organizowanego przez Biuro Karier ALK. Pokolenie Y czy tzw Millenialsi to w większości osoby znajdujące się w początkowym etapie kariery. Dużo mówi się i pisze, jak trudnymi przypadkami potrafią być, szczególnie w zderzeniu z tzw. poprzednim pokoleniem X. Jak...

Wpis

Dokąd zmierza marketing?

Co to znaczy być w dzisiejszych czasach marketingowcem? Krótki wywiad dla #MarketerDay oraz wyzwania z perspektywy firm i konsumentów z konferencji „Wyzwania rynku z perspektywy firmy i konsumenta” (UE Katowice) Zapraszam do obejrzenia wypowiedzi dr Jolanty Tkaczyk (Akademia im. Leona Koźmińskiego) na temat wyzwań rynkowych, którym muszą obecnie sprostać firmy i konsumenci. Posted by Wyzwania...

Wpis

Sezon na bojkot

Przelom roku 2013/2014 przejdzie do historii jako sezon na bojkoty konsumenckie. Najczęściej zadawane pytanie, które pojawia się przy okazji tego tematu to: czy to działa? Czy bojkoty konsumenckie mogą być skuteczne? Bywają. Przykłady działań skutecznych to choćby akcja nabiciwmbank.pl, rozkręcona przez poszkodowanych klientów mbanku, posiadających kredyty hipoteczne we frankach szwajcarskich – gdzie wspólny wysiłek przyniósł...

Wpis

Reputacja w sieci w radiu TOK FM

Zapis audycji Człowiek.2.0, która odbyła się 22 marca 2014 roku w studiu Tok FM. Prowadził Jan Stradowski, gośćmi byli: Ilona Grzywińska z Webkomunikacja.pl, Mateusz Gordon z Gemiusa oraz ja 🙂 Dyskutowaliśmy o reputacji w  sieci, rekomendacjach, blogerach, dobrych i złych pomysłach na kreowanie wizerunku… Audycja w 3 częściach – czas trwania 3 części około 50 minut. Więcej…