Co łączy świnki szczęścia Jollyz, zespół Tokio Hotel oraz powiedzenie „edge” („edżi”, czyli dawne „cool”)?

Wszystko to produkty mody.

Chociaż większość ludzi utożsamia modę z odzieżą, warto pamiętać o tym, iż obejmuje ona wszystkie typy kulturalnej działalności człowieka począwszy od muzyki, sztuki, przez architekturę, a skończywszy na nauce. No właśnie, nawet nauka nie jest wolna od mody. Pewne zagadnienia, czy też tematy badawcze, także mogą podlegać jej prawidłom– mogą być bardziej lub mniej „na czasie”. Jej wpływom nie opiera się również i praktyka biznesowa. W danym czasie jedne metody zarządzania są intensywniej stosowane niż inne. Przykładem jest chociażby TQM czyli zarządzanie jakością, Re-engineering czy też zarządzanie wiedzą. Modni mogą być także ludzie – sławni aktorzy, piosenkarze, politycy…

moda Pobierz plik >>

Leave a Reply

Your email address will not be published.